תאורת חוץ | אופק תאורה052-9788430

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"

 

אופק תאורת גן היא חברה ישראלית המתמחה בפיתוח ומכירה של גופי תאורה מקצועיים, אשר תוכננו בקפידה והותאמו במיוחד לגן הישראלי. החברה פיתחה ומפתחת מוצרים אשר יהפכו את חלום הגינה הקסומה למציאות.
הבעלים ליאור דלאל, בן 42, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים. אוהב לצייר, לשרטט, ולטייל בארץ ישראל היפה.

הכל התחיל כאשר ליאור עבד כמתכנן השקייה, שם נתקל לראשונה בהשפעתם של גופי התאורה על מראה הגינה ונשבה בקסמיהם. הוא החל לחקור את התחום והתאהב!
 
מהי תאורת גן טובה לפי 'אופק - תאורת גן'? 
תאורת גן איננה סתם תאורה שמיושמת באמצעות גופי תאורה או אביזרי תאורה. תאורת גן מחייבת תכנון מדוקדק, משום שהאפקט של תאורת גן על הגינה תלוי במספר רב של גורמים שיש לקחת בחשבון. תאורה טובה היא תאורה אשר מדגישה את היופי של החלל או הגינה שנמצאת בה, תאורה שלא מסנוורת וכמובן אשר עונה על צרכיו של הלקוח. בנוסף, על התאורה להיות חסכונית, כשהכוונה היא לנורות מסוג לד, אשר מגיעות במגוון דגמים של נורות וגופי תאורה לפנים ולחוץ. תאורה נכונה אינה מתפזרת על כל הגינה אלא מתמקדת באזורי הארה נחוצים, כמו למשל הכניסה לגינה, צידיי הגינה או השביל האחורי וכדומה.

למה לבחור ב'אופק - תאורת גן' ולא ללכת לאולמות התצוגה המפוזרות בארץ?
ב'אופק – תאורת גן', מתמחים בפיתוח וייצור של גופי תאורה מקצועיים העשויים מפליז, נחושת וזכוכית. גופי התאורה של אופק מתוכננים בקפידה ומותאמים במיוחד לגן הישראלי והכול מיוצר בארץ- תוצרת כחול לבן! כמו כן החברה מתמחה  במתן פתרונות אידיאליים לעיצוב תאורה לפנים הבית. באופק מאמינים כי תאורה שתוכננה נכון יוצרת בגן עולם קסום, רומנטי, שונה ומיוחד. זו איננה הגינה שהכרתם בשעות היום, באור החזק והמסנוור.
 

בטיחות וחיסכון
כבעלי ניסיון רב שנים בתחום תאורת הגן, שמו להם למטרה לספק את רוב גופי התאורה במתח נמוך (12V), בצורה זו הם משלבים בטיחות מקסימאלית חיסכון בחשמל ואורך חיים לגוף התאורה.

מנכ"ל החברה מעורב באופן אישי בכל פרוייקט ופרוייקט ובתהליכי העבודה כולם, החל מבחירת גוף התאורה ועד ההרכבה. חלק מהעבודה נעשית עוד באולם התצוגה וחלקה האחר קורה בשטח עצמו.
ב'אופק- תאורת גן' מרגישים את הלקוח מזהים את צרכיו ועונים עליהם באופן מקסימלי.
הידע המקצועי בחברה רחב מאוד. יועצי התאורה מבקרים בתערוכות/ סדנאות/ הרצאות על מנת להתעדכן בכל הטרנדים, הטכנולוגיות והסגנונות החדשים בענף התאורה.

ליצירת קשר: ליאור דלל | 052-9788430



כתובת:
רמתיים 33
הוד השרון