אבן קיסר | ארט סטון052-9788423

Business Logo
על העסק:

ארט סטון  - משטחי שיש וציוד משלים למטבח ולאמבטיה

המראה המעוצב של מטבח או חדר אמבטיה נקבעים בסופו של דבר על ידי משטחי השיש אותם תבחרו עבורם. משטח השיש הוא החלק הבולט בהם וכדאי מאוד להשקיע בבחירה נכונה ואיכותית ביותר. כאשר לקוח רוצה לקנות משטח אבן או שיש, הוא מחויב לרכוש את המשטח דרך מעבד מורשה. 
"ארט סטון" היא מעבד מורשה לשמות רבים בשוק ביניהם גם 'אבן קיסר'. 
ב "ארט סטון" ילכו אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, החל משלבי הבחירה וההזמנה ועד הרגע בו המשטח יותקן אצלכם בבית. 

למה לבחור ב "ארט סטון"?

נציג מטעמנו ילווה אתכם ויהיה אחראי על הפרויקט מההתחלה ועד לסיום, כך שיהיה לכם תמיד אל מי לפנות בכל שלבי העבודה. ובכל שאלה שתצוץ יהיה לכם אצלנו בית חם ואוזן קשבת עד לרגע ההתקנה. 
המתקינים שלנו ב "ארט סטון" הם ותיקים ומנוסים ביותר והם גם המקצועיים ביותר שיש כיום בענף. דבר נוסף וחשוב מכל, אצלנו כל לקוח מקבל אחריות כפולה, גם על המוצר שקנה וגם על העבודה שלנו. באם יש תקלה או בעיה כלשהי אנחנו כמובן מטפלים ומחליפים בעת הצורך.
המחירים שלנו ב "ארט סטון" הם בהחלט הוגנים וללא תחרות בענף הזה.
הבונוס שתקבלו בעבודה איתנו הוא אמינות מעל לכל ועמידה בזמנים.


מי הלקוחות שלנו?

אנחנו שמחים לעבוד עם כולם. בין לקוחותינו נמנים גם לקוחות פרטיים, גם עסקיים וכמובן בעלי מקצוע מתחום הבניה, כמו אדריכלים, מעצבים וכדומה. בנוסף, אנחנו עובדים עם קבלנים בפרויקטים של בניינים, מסעדות, מוזיאונים ומשרדי ממשלה. בעצם אנחנו שמחים לתת שירות לכל אחד שצריך שיש או אבן.

לא רק משטחי שיש ואבן.

אצלנו ב "ארט סטון" תמצאו, בנוסף למשטחי שיש, גם מוצרים משלימים לעיצוב המטבח או האמבטיה שלכם כמו כיורים, מקלחונים, כיריים, ברזים ועוד.

כיצד בוחרים משטח?

אין צורך לתאם פגישה מיוחדת. אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה היפה והמיוחד שלנו בכל עת בשעות הפתיחה. ברוב אולמות התצוגה תמצאו בדרך כלל משטחים קטנים שלא ממש יתנו לכם את התמונה האמיתית והמלאה לגבי מראה המשטח אצלכם בבית, באולם התצוגה שלנו תיהנו ממשטחים גדולים באורך של 1.20 מ' ובעומק של 60 ס"מ, כך שתוכלו ממש לדמיין איך ייראה המשטח אצלכם. בנוסף תוכלו לראות אצלנו מטבחים וחדרי אמבטיה לדוגמה וכן את כל משטחי אבן קיסר במשטחים גדולים.

ייעוץ אישי
אנחנו מציעים לכל לקוחותינו מלבד ייעוץ בבחירת המשטחים גם ייעוץ לעיצוב פנים, המתאים בעיקר ללקוחות המגיעים באופן עצמאי, ללא ליווי של אדריכל או מעצב.

היכן אנו נמצאים?
אנו  יושבים ברחוב החרושת 46, רעננה.



כתובת:
החרושת 46 (מול קניון רננים)
רעננה