קוריאן | ארט סטון052-9788423

Business Logo
על העסק:

לעיתים קרובות מאוד המראה העיצובי של מטבח או חדר אמבטיה נקבעים בסופו של דבר על ידי משטחי השיש שתבחרו עבורם, המשטח הוא הדבר הכי בולט בהם וכדאי מאוד להשקיע בבחירה הנכונה והאיכותי ביותר. כאן אנחנו נכנסים לתמונה!

כאשר לקוח רוצה לקנות משטח אבן או שיש, הוא מחויב לרכוש את המשטח דרך מעבד מורשה והעסק שלנו הוא מעבד מורשה (בין השאר אנחנו מעבד מומלץ ומורשה של 'אבן קיסר'). אנחנו נלך אתכם יד ביד לאורך כל הדרך החל משלב הבחירה וההזמנה ועד הרגע שבו המשטח מותקן אצלכם בבית. 

למה אנחנו? 

לשאלה הזו יש המון תשובות:
אצלנו ילווה אתכם אחראי פרוייקט מהתחלה ועד סיום הפרוייקט, יש לכם אל מי לפנות בכל שלב של העבודה בכל שאלה שתצוץ. 
יש לכם אצלנו בית חם ואוזן קשבת עד לרגע ההתקנה. המתקינים שלנו הם הותיקים ביותר, המנוסים ביותר והמקצועיים ביותר שיש בענף.
ואולי הכי חשוב מהכל – אחריות! אצלנו כל לקוח מקבל אחריות כפולה – גם על המוצר שקנה וגם על העבודה שלנו, באם יש תקלה או בעיה כלשהי אנחנו כמובן מטפלים ומחליפים בעת הצורך.
ומעל הכל המחיר שלנו הוא בהחלט הוגן וללא תחרות בענף הזה. הבונוס בעבודה איתנו זה אמינות מעל הכל ועמידה בזמנים.

מי הלקוחות שלנו?
כולם! אנחנו שמחים לעבוד עם כולם, גם לקוחות פרטיים, גם עסקיים וגם כמובן עם בעלי מקצוע מתחום הבניה כמו אדריכלים, מעצבים וכדומה. כמו כן אנחנו עובדים עם קבלנים בפרוייקטים של בניינים, עם מסעדות, מוזיאונים, משרדי ממשלה. בעצם אנחנו שמחים לתת שירות לכל אחד שצריך שיש או אבן.


לא רק משטחי שיש ואבן!
אצלנו תמצאו, בנוסף למשטחי שיש, גם מוצרים משלימים לעיצוב המטבח או האמבטיה שלכם כמו כיורים, מקלחונים, כיריים, ברזים ועוד...

איך בוחרים משטח?
היתרון הוא שאין צורך לתאם פגישה מיוחדת, אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה היפה והמיוחד שלנו בכל עת בזמן שעות הפתיחה. ברוב אולמות התצוגה תמצאו בדרך כלל משטחים קטנים שלא ממש נותנים לכם את התמונה האמיתי של איך ייראה המשטח אצלכם בבית, ואילו באולם שלנו תיהנו ממשטחים גדולים באורך של 1.20 מ' ובעומק של  60 ס"מ, כך שתוכלו ממש לדמיין איך ייראה המשטח אצלכם. בנוסף תוכלו לראות אצלנו מטבחים וחדרי אמבטיה לדוגמא וכן את כל משטחי אבן קיסר במשטחים גדולים.|

ייעוץ אישי
אנחנו מציעים לכל לקוחותינו מלבד הייעוץ בבחירת המשטחים גם ייעוץ לעיצוב פנים, המתאים בעיקר ללקוחות שמגיעים באופן עצמאי וללא ליווי של אדריכל או מעצב.

היכן?
מוזמנים לאולם התצוגה שלנו . אנו  יושבים ברחוב החרושת 46 ברעננה



כתובת:
החרושת 46 (מול קניון רננים)
רעננה