תמונות לבית | Art Market052-9788411

Business Logo
על העסק:

arket Art הוא חלל הממוקם בתל-אביב, בעל אופי ייחודי שהופך את המפגש עם אמנות איכותית לנגישה גם לאנשים שאינם נוהגים לרכוש אמנות ואינם רואים עצמם כאספנים. Market Art מחזיק באוסף גדול של יצירות המאפשרות לקהל הרחב הזדמנות לשוטט, לגלות ולרכוש אמנות, לבית או למשרד, והכול במחירים הוגנים.
חלל Market Art שייך לקבוצת ברונו יחד עם גלריות ומשרדים בישראל, סינגפור, האיים-הקראריביים וארה"ב. קבוצת ברונו היא המובילה בשיווק ומכירת אמנות ישראלית איכותית ברחבי העולם. המותג נולד מתוך חזונו של מוטי אברמוביץ, מייסד החברה ודור שלישי למשפחה העוסקת בתחום מזה למעלה ממאה שנים, להציג יצירות אמנות הן של אמנים מוכרים והן של אמנים בתחילת דרכם המקצועית.
מבין האמנים הישראלים המבוססים המוצגים בגלריות החברה נמנים יעקב אגם, דוד גרשטיין, מרסל ינקו, ראובן רובין, מנשה קדישמן, קלמן שמי ועוד. לצידם מוצגים אמנים עכשוויים בתחילת דרכם כגון אילנה גל, אייל רדבינוביץ, נעמי ספיר ורועי יריב, אשר קבוצת ברונו תומכת בקידום הקריירה המקצועית שלהם. מעבר לכך, החברה עושה שימוש בפלטפורמה הייחודית שלה על מנת למזג בין תרבויות ולהעלות למודעות הציבורית אמנים מרחבי העולם. באוסף החברה ניתן למצוא יצירות אמנות של מארק שאגאל, פאבלו פיקאסו, חואן מירו, זאנג דאלי (סין), סו ג'ונג מין (קוריאה), צ'ארלס פאזינו (ארה"ב) ועוד.
קבוצת ברונו לוקחת חלק בתכניות בינלאומיות דינאמיות ומציגה את אמניה בירידי אמנות בינלאומיים מובילים. כמו כן, ברונו פועלת בניהול הזמנות ציבוריות גדולות של עבודותיהם של אמניה בפרוייקטים אורבאניים שונים. דוגמאות לכך הינם הפרוייקטים: "לבה של המזרקה" של יעקב אגם בטאיפיי, "מומנטום" של דוד גרשטיין בסינגפור, "איש הסולם ואופוריה" של אותו אמן בשכונת מגורים יוקרתית בבנגקוק, וכן עיצוב הפנים של קולקציית האניות של חברת Cruise Carnival בידי האמן קלמן שמי. 
קבוצת ברונו מציעה לאספני אמנות, אוהבי אמנות, מפתחים, מעצבים וערים הזדמנויות מרגשות לרכוש אמנות ייחודית ויוקרתית. מוטו החברה "Life Your Art We" משקף את התשוקה להזין את החיים בחדוות האמנות. מטרתנו לגלם מודל של שיתוף פעולה יצירתי המכוון להביא את הצופה לחוויה מרגשת מאמנות איכותית בכל אחת מהגלריות שלנו.



כתובת:
תל אביב