עיצוב גינות | אמנות הגינה הקסומה052-9788411

Business Logo
על העסק:

"אמנות הגינה הקסומה" – עיצוב ותכנון גינות ובריכות נוי,  הינה חברה העוסקת באדריכלות נוי,  בעיצוב וביצוע איכותי של גינות פרטיות, במגוון סגנונות תוך התאמה לסגנון הבית ואורח החיים. החברה מבצעת פרויקטים בגינון- פנים וחוץ בכל רחבי הארץ, על פי תכנון וייעוץ מעצב החברה ערן לוינסון, או על פי תוכנית אדריכלית מובנית.


"אמנות הגינה הקסומה" מתמחה בעיצוב ובניית הגינה תוך הצעת מגוון רחב ומקורי של מוצרים משלימים לגן לצורך הפיכתו לייחודי ומתאים לצרכי הלקוחות שלנו.
לצד הפיתוח הגינה "אמנות הגינה הקסומה" מקימה בריכות נוי, מזרקות ומבצעת עבודות עץ – פרגולות, רצפות עץ - דקים, המלווים בתאורת גן קסומה, צמחיה ייחודית ועוד. עיצוב הגינה מתבטא במגוון רחב של חומרים טבעיים מובחרים, כברזל, עץ עתיק או אבן,  בדגש על תכנון פונקציונאלי של הגן והתמקדות ברצון הלקוח להגשמת חלומו.
תכנון וביצוע  הגינה מתבצע  על-ידי  ערן לוינסון,  מומחה בתחומו, המפקח באופן אישי על העבודה המתבצעת, עד לקבלת המוצר השלם לשביעות רצון הלקוח. 
עיצובי הגינות של ערן לוינסון, מצטיינים באיכות גבוהה ומקוריות ולכן ניתן למצוא אותם בתערוכות וכתבי עת בתחום.
תוכלו למצוא כאן קומץ קטן של עבודות ורעיונות של ערן להתרשמות, אולם אין תמונות אלו מחליפות מפגש ושיחה מקצועית בשטח.
"באמנות הגינה הקסומה" מאמינים בתכנון נכון של הגינה כיצירת אומנות לצד תחזוקה קלה, ופונקציונאליות גבוהה. 
למה לבחור בנו – כי אנו לא מתפשרים על האיכות והשירות, התכנון הנכון, איכות הביצוע, האמינות והיחס האישי ומאמינים שכל אחד מלקוחותינו צריך ורוצה גינה אינדיבידואלית שתתאים בדיוק לצרכיו, ואנחנו יכולים לספק אותה.



כתובת:
הוד השרון