מטבחים | נגרית יגל052-9788446

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"


נגרית יגל – מטבח קונים ישירות מהמקור
נגרית יגל
הינה נגרייה משפחתית שאת תחילת דרכה החל סנטו רמז עוד לפני 40 שנה כנגריה קטנה  בבת-ים. עם חלוף השנים עברה לבנו אבי רמז המנהל אותה עד היום. הנגרייה עברה למושב יגל בו המפעל ואולם התצוגה. הנגרייה מתמחה בייצור מטבחים בסטנדרט מאוד גבוה ועם תודעת שרות בסטנדרטים שלא רגילים אליהם בענף שלנו. אנו חברים באמון הציבור וקבלנו את תו אמון הציבור, וזה כשלעצמו אומר המון.
אצלנו הלקוח חשוב גם לאחר ששילם והופך להיות חלק ממשפחה וכך אנו נוהגים כל השנים.
אנו לא מתפשרים על איכות העבודה ומשתמשים בטכנולוגיה הכי מתקדמת בענף ועם המכשור החדיש והמעודכן ביותר בעולם ייצור המטבחים.
אנו היחידים שנותנים אחריות לעבודה שלנו לכל החיים כי אנחנו מאמינים שהמטבח שרכש הלקוח אצלנו זה הפנים שלנו ואנחנו מאמינים  במוצר שלנו וזה אומר שגם בעוד 10 או 20 שנים ללקוח מגיע שרות, אפילו לדבר הקטן ביותר וזאת יוכלו אנשים לבדוק עם הלקוחות הוותיקים שלנו.
תחום עיסוק נוסף של נגרית יגל הוא הפרויקטים, מוסדות כמו משרד הביטחון, בתי חולים משרדים ועוד שבחרו בנו להיות נגרי הבית שלהם זו הזכות שלנו.
חומרי הגלם אשר עובדים איתם בנגריה כמו הפרזול והעץ הם ברמה מאוד גבוהה ולכן אין לנו כל בעיה להבטיח ללקוח אחריות לכל החיים .אנו לא מוציאים את העבודה שלנו לקבלני משנה הכול נעשה אצלנו באחריותנו כולל ההרכבה וע"י העובדים המקצועיים והמנוסים שלנו שנבחרו בקפידה והפכו להיות חלק מהמשפחה.

אזורי מתן שירות: אשדוד עד חדרה

ליצירת קשר

חנן מושקוביץ' | 052-9788446



כתובת:
הדקל משק 41
מושב יגל