פרגולות ודקים | פרופיל עיצובים052-9788498

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"

 

פרופיל עיצובים היא חברה המתמחה בעיצוב אלומיניום ובעלת וותק וניסיון מקצועי רב. חברת פרופיל נותנת מענה למגוון לקוחות, בכל קנה מידה, החל מביצוע פרויקטים גדולים במגזר הציבורי והעסקי ועד פתרונות המותאמים אישית ללקוח הפרטי. אנו מעניקים שרות וליווי אישי ומקצועי לכל פרויקט, פגישת ייעוץ ללא תשלום ואחריות לחמש שנים.

פרופיל מייצרת מגוון של שערים, שערים חשמליים, גדרות ופרגולות מאלומיניום בתהליך ייצור מקצועי ומוקפד הכולל תהליך של אילגון (פסיבציה), שיכבה המגנה על האלומיניום מפני התחמצנות, קורוזיה, ושכבת מגן נוספת ע"י צביעה אלקטרו-סטטית המקנה עמידות ללא כל תחזוקה לאורך שנים רבות. מעבר לדגש על איכות המוצר אנו מקפידים להפוך כל פרויקט ליצירה אסתטית ומעוצבת.

חומר גלם נוסף הוא הברזל המשמש לייצור מעקות פנים. אנו עובדים עם החומרים האיכותיים ביותר ובשיטות הפרזול המתקדמות ביותר, הקפדה על גלוון, עובדה המקנה למוצרינו איכות חסרת פשרות – איכות צרופה בברזל.

חברתנו מספקת מגוון פתרונות מקצועיים ונותנת מענה יצירתי לכל דרישה טכנית ועיצובית תוך התחשבות בצרכים ובהעדפות האישיות של כל לקוח. מגוון העיצובים כולל גם שילוב של חומרי גלם נוספים כגון זכוכית ועץ. תהליך העיצוב נעשה בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים תוך הקפדה על איכות ורמת גימור גבוהה.

ליצירת קשר

הילה לחמן | 052-9788498

 



כתובת:
דרך רמתיים 33
הוד השרון