שואב אבק מרכזי | שאברב052-9124546

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"

 

שאברב מבית קבוצת ביתק- החלוצה בתחום המערכות המתקדמות לבית ולמשרד, משווקת בישראל באופן בלעדי, מערכות פורצות דרך ומובילות בתחומן.
מערכת שאיבה מרכזית לבית, המספקת את פתרון השאיבה העצמתי והיעיל ביותר בשוק.
המערכת מותקנת בקירות, מתחת לרצפה ובהתקנה עילית במידת הצורך, והפעלתה נעשית על ידי שליפת צינורות גמישים משקעי שאיבה ייעודיים. פעולת השאיבה ייחודית מוציאה את האבק ואת קרדית האבק אל מחוץ לבית .
כדי להפעיל את מערכת שאברב, כל שצריך הוא פשוט לחבר צינור גמיש, קל משקל לתוך שקעי השאיבה המורכבים בכמה מקומות אסטרטגים בבית (בבית ממוצע יש ארבעה שקעים) ואת אביזרי הקצה המתאימים. הצינור הגמיש מאפשר לעבור מחדר לחדר ומקומה לקומה בקלות רבה והשקט מופתי מפני שיחידת ה- שאיבה המרכזית מורכבת בדרך כלל מחוץ לאזור המגורים. בסיום השימוש הצינור חוזר אוטומטית לקיר.
מערכות השאיבה של שאברב מיובאות מקונצרן Electrolux יצרן מנועי Beam  ו-Aeg


יתרונות המערכת
השבחת הנכס וסטנדרט הבנייה- השבחת הנכס וסטנדרט הבנייה- על אף קלות היישום והתקנת המערכת, היא משדרגת את הנכס ומעלה את סטנדרט הבנייה, כיאה למדינות מתקדמות בעולם. המערכת מזכה בניקוד על פי תקן LEED-תקן בינלאומי המעודד בניה ירוקה.
בריאותי- שלא כמו פתרונות שאיבה אחרים, שאברב פולטת את הלכלוך והאבק אל מחוץ לבית, ולא אוגרת אותו במכל שיש לרוקן. בנוסף- זהו פתרון השאיבה היחיד המנקה את קרדית האבק אל מחוץ לבית ומפחית סימפטומים של אלרגיה.
שאיבה שקטה וחסכון במקום- המערכת ממוקמת מחוץ ליחידת המגורים, ולכן אינה תופסת מקום בבית. השאיבה נעשית ללא הפרעות רעש ובקלות, ע"י צינורות הנשלפים מהקירות, ללא גוף מסורבל שנסרח ממקום למקום.
עוצמה, עמידות ותחזוקה- הודות לאיכות רכיבי המערכת, החל ממנוע Beam, עשוי פח מגולוון עמיד קורוזיה, ועד הפילטר בעל הפטנט המנקה את עצמו, עוצמת השאיבה גבוהה פי ארבע מפתרונות שאיבה אחרים, עמידה לשנים רבות, ללא צורך בתחזוקה שוטפת. 

 

שאברב הינו אחד ממותגי הבית של  קבוצת ביתק החברה המובילה בישראל בתחום מערכות לבית עם מרכז שירות וצוות טכני בעלי ידע וניסיון מצטבר של עשרות שנים.
מותגים נוספים של הקבוצה הינם: 
תרמוטק- חימום תת ריצפתי בטכנולגיית מים או חשמל
וסולהטיוב- מערכת תאורה טבעית- הפועלת על טכנולגיה יחודיית המכניסה קרני אור טבעי לבית

 

ליצירת קשר: ​

אלה ויינרב | 052-9124546



כתובת: