תאורה אדריכלית | סולהטיוב052-9124546

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"

 

סולהטיוב

מערכת סולהטיוב מהווה פריצת דרך טכנולוגית בתאורת מבנים, ומשלבת בתוכה את יתרונות האור הטבעי בדרך יעילה, חסכונית ופשוטה. המערכת בנויה מכיפה שקופה המורכבת על הגג, קולטת את קרני השמש במהלך היום, ומחדירה אותן לתוך המבנה באמצעות שרוול רפלקטיבי מיוחד.

סולהטיוב מיועדת להתקנה בכל אותם מקומות אליהם לא מגיע מספיק אור מהחלונות: פינות משפחה, חדרי ארונות, חדרי אמבטיה, חדרי מדרגות, מרתפים ועוד.

למעשה ניתן למצוא מקרים רבים בהם אין כלל אור שמש במקומות מסויימים בבית ובמקרים אלו מערכת הסולהטיוב תיתן פתרון מצוין. ניתן לשלב עמעם פנימי המאפשר החשכה כמעט מלאה של האור הבוקע מהסולהטיוב 
  
מערכת סולהטיוב בנויה מכיפה שקופה עשויה מחומר פולימרי המורכבת על גג המבנה, באמצעות טכנולוגיה ייחודית קולטת הכיפה את קרני השמש במהלך היום ומחדירה אותן פנימה לתוך המבנה באמצעות שרוול סופר רפלקטיבי מיוחד. פיזור האור בתוך הבית נעשה באמצעות מפזר אור במרקמים שונים.


יתרונות מערכת סולטיוב:
בריאות- ידוע כי חשיפה לאור השמש מסייעת ביצור ויטמין D, החיוני כל כך לבניה והתפתחות תקינה של העצמות והשיניים.  אור השמש הטבעי משמש את הגוף כווסת עיקרי של מחזורים ביולוגים. מחקרים רבים הוכיחו כי תופעת הדיכאון העונתי (sad syndrome) נפוצה בעיקר באזורים וזמנים בהם אין אור שמש. מערכת הסולהטיוב מומלצת במיוחד לתינוקות ולאוכלוסיה מבוגרת.
בהירות האור - מערכת התאורה הטבעית של סולהטיוב, פועלת בטכנולוגיה מתקדמת וייחודית המאפשרת חדירה מקסימלית של אור טבעי לחלל החדר, ללא קרני UV.
עוצמת האור - הטכנולוגיה האופטית הייחודית של סולהטיוב, מעבירה עוצמת אור טבעי משמעותי לתוך החדר. המערכת אוספת ומגבירה את האור הטבעי שבחוץ, מעבירה אותו דרך סיב אופטי רחב בעל החזר אור מדהים של 99.7%, ומציפה את החלל באור טבעי.
חסכונית- מערכת  סולהטיוב היא פתרון תאורה מיטבי במיוחד עבור אותם מבנים אליהם לא מגיע אור מחלונות המבנה. עם סולהטיוב, ניתן לקבל תאורה טבעית החל משעות הבוקר ועד החשכה, ובכך לחסוך בהוצאות החשמל. 

 

סולהטיוב הינו אחד ממותגי הבית של  קבוצת ביתק החברה המובילה בישראל בתחום מערכות לבית עם מרכז שירות וצוות טכני בעלי ידע וניסיון מצטבר של עשרות שנים.
מותגים נוספים של הקבוצה הינם: 
תרמוטק- חימום תת ריצפתי בטכנולוגית מים או חשמל
שאברב- מערכת שאיבה מרכזית 

 

ליצירת קשר: אלה ויינרב | 052-9124546
 



כתובת: