חיפוי זכוכית | בוגן עבודות אלומיניום052-9788405

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"

 

בוגן עבודות אלומיניום

 

בוגן אלומיניום הינה מהחברות הבולטות בתחום האלומיניום והזכוכית המתמחה בייצור והתקנה  לבנייה הפרטית, בנייה רוויה, תמ"א 38 ולענף העסקי.
החברה שהוקמה בשנת 1970 רכשה ידע וניסיון עתיר שנים. ומציעה ללקוחותיה ולקהל האדריכלים/מעצבים/קבלנים/ מפקחים מגוון רחב במיוחד של פתרונות בתחום.

 

המוצרים שלנו:

חלונות בכל סוגי הפרופילים שקיימים, חלונות עשן, חלונות בלגיים, תריסי הזזה ותריסים חשמליים, צלאונים חשמליים, ויטרינות, מעקות, דלתות, מקלחונים, מחיצות, חיפויי זכוכית, חיפוי אלומיניום, קירות מסך, סגירות חורף בבתי עסק, סגירת מרפסות, פרגולות, צאלון כלוא בתוך זכוכית, פרופילים בהתאמה לכל צורך.

במהלך השנים, "בוגן אלומיניום" הלך ומיצֵב את עצמו כמפעל ייחודי לעבודות אלומיניום וזכוכית 
את יתרונותיו הבולטים של המפעל ניתן לסכם בשש נקודות מרכזיות:

 

אכפת לנו
אמינות – שהיא תוצאה ישירה של אופי המפעל הדורש מעצמו לתת מענה אופטימאלי לכל לקוח. המפעל עושה זאת על-ידי ציווּת של מנהלת הפרויקטים לכל לקוח, על-ידי שקיפות והסבר מלאים של התהליך כולו, על-ידי רגישות לצורכי הלקוח ועל-ידי מחויבות עמוקה לאיכות המוצר.

אצלנו רואים הכל מראש
במפעל של "בוגן אלומיניום" קיים אולם תצוגה. סיור מודרך באולם נותן את האפשרות לראות מראש את מוצרי האלומיניום, לחוש את ההבדלים בין המוצרים השונים ולקבל כלים טובים יותר בכדי לבחור בחירת מוצר חכמה

אנחנו עומדים בקצב 
ל"בוגן אלומיניום" שליטה מלאה על הייצור וההתקנה. המפעל נותן מענה מהיר, עומד בקצבי עבודה לחוצים ומציע את שירותיו עבור פרויקטים גדולים וקטנים כאחד.

אנחנו בחזית הטכנולוגיה
חדשנות טכנולוגית. "בוגן אלומיניום" משתמשים בטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם בעבודות האלומיניום. החל מתוכנות תכנון והתאמה מתקדמות וכלה בטווח נרחב של מכשור ייחודי שנרכש עבור מטרות ייצור והתקנה מאוד ממוקדות.

חושבים מחוץ לקופסא 
פתרון בעיות. לעיתים עבודות האלומיניום והזכוכית דורשות התאמות מיוחדות, תוך עמידה במגבלות של מקום, זמן וחומר. לעיתים הלקוח המזמין אפילו לא מודע לבעיה שדורשת פתרון. לעיתים יש צורך בעבודות ייצור והתקנה חד-פעמיות ואף אמנותיות."בוגן אלומיניום" מציעים פתרונות יצירתיים וחכמים לכל צורך מתוך ידיעת מגבלות החומר, מתוך שליטה אופטימאלית בו ומתוך אהבת האתגר.

חנו חוסכים לכם 
תמחור אופטימאלי. כאמור, ב"בוגן אלומיניום" נעשית מלאכת חשיבה והתאמה ללקוח. המוצר מיוצר ומותקן באופן מדויק ביותר ומתוך הבחירה הנכונה ביותר של החומר, של כמות החומר ושל מלאכת ההתקנה. כמו-כן נעשה מאמץ מערכתי של המפעל להתחשב בלוח הזמנים של הלקוח ולהשתלב בצורה מעולה בצרכיו. כל אלה ועוד יוצרים חיסכון בהוצאות מיותרות, חיסכון שאינו בא על חשבון איכות החומרים, איכות הייצור ואיכות ההתקנה.
 

 

לתיאום פגישת יעוץ ללא עלות:

הילה דגן | 052-9788405

בר בוגן | 052-9124633

 

כתובת המפעל והתצוגה: חזק 18 יפו תל אביב

 



כתובת:
חזק 18
תל אביב יפו