קבלני שיפוצים | יוגב חן052-9124643

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"

 

יוגב חן שפוצים,רישוי וניהול פרויקטים

 

 

חברתנו עוסקת כבר דור שני בביצוע וניהול עבודות בניה ושיפוצים
.מנהל החברה בפועל – יוגב חן בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ובעל תעודת הנדסאי בנין למעלה מעשור , תעודה המקנה זכות תכנונית וניהולית לפרויקטים מורכבים החברה מבוטחת בפוליסת ביטוח קבלנים מורחבת

תחומי פעילות
תחומי הפעילות של החברה הם רבים ומגוונים והיא מספקת ללקוחותיה בין היתר:

עבודות צבע         
עבודות גבס
עבודות אינסטלציה  וביוב
תקרות אקוסטיות 
עבודות חשמל  ומתח נמוך                           
עבודות ריצוף וחיפוי
עבודות מיזוג אוויר                                      
הריסה ובניה  
עבודות שלד וגמר עד לרמת מפתח .

בחברתנו מבינים כי תהליכים של שיפוץ או יתרה מכך בניה הם תהליכים מורכבים ואנו מאמינים כי הענקת כל השירותים הנדרשים תחת קורת גג אחת מסייעים להשלמת התהליך ביעילות במקצועיות ובזמן!!

 

אנו מתכננים את שלבי הפרויקט בדקדקנות ומקצועיות ומפקחים על יישומם המדויק על ידי שלל הגורמים. ביוגב חן מתאמים את עבודתם של כלל הגורמים המעורבים בפרויקט ומעדכנים אתכם באופן שוטף אודות הפעילות שבוצעה ומצב התקציב הנוכחי.

במשך שנות פעילות החברה צברנו ניסיון רב בפרויקטים שונים של ביצוע וכן בפרויקטים של ניהול ופיקוח , תוך כדי  עבודה מול רשויות התכנון והבניה ( הוצאת היתרים אישורים וכו') .

 

מטרתנו היא להעניק שירות מקצועי ואיכותי לכל לקוח ברמת מצוינות הגבוהה ביותר וללא פשרות, תוך הקפדה על נהלי עבודה קפדניים הכוללים בין היתר צוות עובדים מקצועי , מיטב כלי העבודה והחומרים הנדרשים לביצוע!

מה שמבדיל אותנו מאחרים, היא המעורבות האישית של בעלי ועובדי החברה בכל עבודה גדולה כקטנה  עד לפרטים הקטנים ובכך נהנים לקוחותינו מהניסיון הרב שנצבר בידנו לאורך השנים.

 

לאחר שנים של ניסיון בענף ביצענו מאות עבודות : בתים פרטיים, משרדים, חנויות , תוספות בניה ( כולל הוצאת היתרי בניה )  וכיו"ב

 

ליצירת קשר:

 יוגב חן | 052-9124643

 

 

 



כתובת:
‏שד' יצחק רבין 8‏
באר יעקב