דלתות פנים | דלתות דרור052-9788401

Business Logo
על העסק:

מבצע מיוחד לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"
 

"דלתות דרור" הינה יצרנית דלתות הפנים הגדולה בישראל. החברה מספקת דלתות למעלה מ-15 שנה ובין לקוחותיה נמנים לקוחות פרטיים ועסקיים. 
ב"דלתות דרור" מגוון רחב של דלתות פנים איכותיות ומעוצבות בייצור איטלקי במגוון עיצובים שונים, למינטו פורמייקה מתוצרת איטליה, ממפעל בראגה ספא המפורסם, פרזול, דלתות צבע בייצור עצמי ועוד.

בעבר נקראה החברה בשם "דלתות אורן" וכיום היא משווקת את דלתות הפנים האיכותיות ביותר בשוק הישראלי תחת המותג “דלתות דרור”. המותג החדש מדגיש את חופש הבחירה והמגוון העצום של הדלתות הקיים עבור לקוחות החברה.


אנו, ב “דלתות דרור”, מאמינים שדלתות פנים הן חלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית של כל חלל, ביתי או משרדי, ומאחר וניתן לראות את הדלתות כמעט מכל פינה בבית, הן מוצר איכות שמתפקד גם כאלמנט עיצובי מרכזי.
"דלתות דרור" הינו עסק משפחתי הקיים מזה שנים רבות, וככזה, חשוב לנו מאוד לשים את הלקוח במרכז, כדי לספק לו מוצר באיכות בלתי מתפשרת לצד רמת שירות גבוהה לשביעות רצונו המתמשכת.

לרשות לקוחות החברה עומד צוות מסור ומוכשר באולמות התצוגה ובחנויות. אנשי החברה ילוו את הלקוח ויאתרו את הדלתות הנכונות ביותר עבורו, מבחינה עיצובית, פרקטית ותקציבית. כל זאת לצד היחס האישי, החם והמסור המאפיין את "דלתות דרור" שנים רבות.

לצד צוות המכירות, נמצא צוות המתקינים המקצועי והמנוסה העומד לרשות הלקוחות בכל שעה של היום ומבטיח את התוצאה הסופית הטובה ביותר.

מוזמנים גם להתרשם מהמגוון הרחב באולמות התצוגה שלנו ברעננה, ירושלים, כפר סבא, נתניה או ראשון לציון, לגלות את העולם המופלא של דלתות הפנים וליהנות משירות מהנה ללקוח וממבצעים רבים.


בנוסף לאולמות התצוגה, המרכז הלוגיסטי של החברה מספק שירותים מורחבים לכלל הלקוחות ובקרוב יפתחו אולמות תצוגה חדשים ברחבי הארץ. 
מוזמנים לבקר ולפרטים נוספים צרו עימנו קשר עוד היום.

 שחר חדד |  052-9788401     

סניפים (ואולם תצוגה):

היצירה 6 א.ת פולג, נתניה

דוד סחרוב 9, ראשון לציון

יד חרוצים 16, א.ת. תלפיות (ירושלים)

החרושת 2, רעננה

רחוב סנט גורג 9, מתחם עץ ועצה (ביל"ו)
 

 

 



כתובת:
היצירה 6
נתניה