דלתות פנים | שערי ברכה052-9788411

Business Logo
על העסק:

שערי ברכה הינה חברה ישראלית לייצור ושיווק דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה. החברה הוקמה בשנת 1988 ומספקת מאז פתרונות ללקוחות פרטיים, אדריכלים ומעצבי פנים, קבלנים, לקוחות מוסדיים, מוסדות תרבות ובילוי וכ"ו.

תוצרת כחול לבן ובמחיר מצוין

יחס אישי ומקצועי הם שעומדים לנגד עינינו לכל לקוח ולקוח והדבר ניכר בכל שלבי העבודה: משלב המכירה אנו מעודדים שיח מקצועי ופתוח עם הלקוח להבנת צרכיו והתאמת המוצר האופטימאלי עבורו. התאמה זו לוקחת בחשבון את השימוש שיעשה במוצר, העיצוב המבוקש, דרישות מיוחדות ותקציב. בחירה בחברת שערי ברכה מאפשרת ללקוח לקבל את הדלת הטובה והמתאימה לו ביותר- בהסתמך על תקציב מוגדר – וכל זאת בתוצרת כחול לבן.

צוהר כחול-לבן לאיכות חיים

תהליכי ייצור דלתות הפנים והכניסה נעשים על ידי אומנים - טובי הנגרים, הצבעים ומפעילי המכונות, המשתמשים במיכון הנגרות המקצועי והמתקדם בעולם. תהליכי הייצור משלבים איכות ודיוק במפגש ענקים של הטכנולוגיה המתקדמת ביותר יחד עם יד אומן אישית מכוונת, כדי להביא ללקוחותינו את הדלתות הטובות ביותר.

כל דלת היוצאת מהמפעל המתקדם שלנו, זוכה גם לצביעה רב-שכבתית ידנית ועומדת בבדיקות האיכות המחמירות הקיימות.

שערי ברכה מתמחה גם בדלתות מותאמות אישית, המאפשרת לנו לספק מענה הוליסטי ואחיד לכל פרויקט, חלום ודרישה. שערי ברכה רואה לנגד עיניה את הדבר הבסיסי ביותר - תפעול נוח של הדלת, כצוהר לאיכות חייו של הלקוח ולכן אנו מעמידים לרשות כל לקוח מגוון כלי עיצוב וייצור, אופציה להיעזר בנו לפתרון בעיות ומעל לכל- אוזן קשבת. כ 30% מאיכות הדלתות המורכבות תלויה באיכות ההרכבה עצמה. לכן, רוב רובם של מתקיני הדלתות הן עובדי החברה – עובדים ותיקים, מנוסים ומיומנים בהתקנה מקצועית וחלקה, בגמר מעולה ויכולת פתרון בעיות באופן עצמאי בשטח.

כל מה שניתן לדמיין הוא אמיתי!
אנו מזמינים אתכם לפתוח את הדלת לדמיון ולדעת שאיכות חיים חדשה מתחילה בסיבוב קליל של הידית. קטלוג הדלתות שלנו פתוח בפניכם ואנו מאחלים לכם השראה נעימה!

אולמות התצוגה שלנו

חולון - המרכבה 18

בני ברק - הלח"י 28

מפעל - קיבוץ נצר סרני



כתובת:
הוד השרון