ניהול דפי פייסבוק | ליאת אמורבן052-9124654

Business Logo
על העסק:

ליאת אמורבן- ניהול דפי פייסבוק

עובדת עם בעלי עסקים רבים ועושה עבורם שיווק האינטרנטי מנצח.
אני מאמינה שכדי לעשות שיווק אינטרנטי שעובד ומביא המון לקוחות לעסק, צריך להבין ולהיות מומחה בשיווק באינטרנט בכלל, כלומר בכל הפלטפורמות.
השילוב של בניית אתר אינטרנט, קידום האתר, מערכת דיוור, פייסבוק, יוטיוב ושאר הרשתות החברתיות הוא שמוביל אותנו לנוסחה הנכונה שהופכת את העסק למצליח ומביאה לו המון פניות, לקוחות והכנסות.
הידע שלי בתחומים המגוונים אינו הופך אותי ל"מבינה אך לא מומחית"...להפך!
הידע שלי הוא אומנם בתחומים מגוונים אך המומחיות שלי היא בתחום הספציפי שנקרא שיווק באינטרנט!
לדוגמה, כאשר בונים אתר אינטרנט, יש לקחת בחשבון שגם נרצה לקדם אותו אורגנית בגוגל ולכן עוד בשלב התכנון נכין אותו לטובת נגישות לגוגל.
גוגמה נוספת- כאשר מנהלים עמוד פייסבוק יש לקחת בחשבון שאתר האינטרנט או ערוץ היוטיוב שלנו הם כלים נפלאים לשילוב ולקידום בתוך הרשת החברתית הזו.
כשעושים קמפיין ברשת השותפים של גוגל צריך גם לבנות דף נחיתה ולעצב באנרים וכו' וכו'...
כל הפלטפורמות הללו משתלבות וצריכות להתגבש באופן מושלם לטובת הצלחת השיווק, וכשכולן מנוהלות יחד ובשילוב זה מה יוצר את מקסום הפוטנציאל הקיים וההצלחה.

ההבנה שקיבלתי עם הזמן, עם הניסיון ועם הקרדיטים מלקוחות במהלך השנים היא שכל עסק צריך פתרון אחד מקצועי שיזניק את השיווק של העסק שלו ויטפל בו בכל הפלטפורמות ובכל הרבדים הנכונים לו בהתאם לתקציב שלו, לקצב שבו הוא מעוניין להתקדם ולפעילויות האינטרנטיות הנכונות שלו.
מישהו שלא רק ידע לכתוב, או רק ידע לעצב, או רק ידע לבנות או רק ידע לנהל...אלא מישהו שיבצע את הכל תוך הבנה ושיתוף באופן ייחודי, שיווקי, יצירתי ומושלם.

בין לקוחותיי ניתן למצוא עסקים גדולים, בינוניים וקטנים.
העסקים הקטנים יותר מגיעים עם תקציבים קטנים יותר אך עם הבנת חשיבותו של השיווק האינטרנטי והפוטנציאל הטמון בו ולכן עם הזמן בחרתי גם לתת מהידע שלי וכיום שירותי השיווק שאני מציעה מתחלקים ל-2. 1-אנחנו נעשה בשבילך 2-אנחנו נלמד אותך איך לעשות זאת לבד



כתובת: