עיצוב גינות | גני עד054-6565313

Business Logo
על העסק:

אדריכלות נוף ושירותי גינון ייחודיים
"כושר הדמיון הוא התמצית והעיקר של מה שנקרא בפיכם תבונה. אתם סבורים שהיכולת לדמיין אינה אלא אמצעי, צעד מוביל בדרך לפתרון בעיה או הגשמת מאווים. אבל הכוח המדמה הוא הכוח המחולל"  { מייקל קרייטון מתוך הספר "כדור" }.
אדריכלות נוף היא אומנות ודמיון בפני עצמה אשר כל פעם יוצרת מקום קסום אחר. אנחנו בגני עד אדריכלות נוף שואבים מהדמיון שלכם את הכוח המחולל לבניית הגינה בשבילכם. כאשר אנחנו מתכננים את הגינה הדמיון שלנו נעזר במקום, בסביבה ,בכם ובמשאלות ליבכם.
התכנון מתורגם על ידנו ביצירת אלמנטים שונים שיבנו במיוחד על מנת ליצור גינה יחודית שלכם. תכנון ההשקיה יתבצע בצורה הטובה ביותר על מנת לחסוך במים ושכל צמח יקבל את מה שטוב לו.
תכנון הצמחיה יהיה בשיתוף פעולה מלא עמכם בו נלך יחדיו למשתלה תריחו את הפרחים תמוללו את התבלינים תפתחו את העיניים אל מול כל צבעי הפרחים והצמחים השונים ותבחרו את הצמחים שאתם אוהבים.
תהיו שותפים מלאים בביצוע הקמת הגינה. אנחנו בגני עד אדריכלות נוף מעניקים  שירות אישי, איכותי ,""'יצירתי וכלל לא דמיוני ומסיימים את הפרויקט רק לאחר שהלקוח מרוצה.

את מה שאתם מדמיינים אנו יוצרים...
 
גני עד  נוסדה בשנת 2008 ע"י עמר אביעד כחברת אדריכלות נוף וגינון ייחודית המעניקה ללקוח מימוש של רעיון/פנטזיה/חלום ויוצרת פתרון כולל הן ברמת התכנון והן ברמת הביצוע.
גני עד זה שילוב של ידע הנצבר בלימודים בתחום האדריכלות נוף וניסיון מצטבר בשטח של יותר מ-15 שנים.
גני עד מתמחה בתכנון מקורי בשילוב עם פתרונות יצירתיים ופרקטיים ללקוח,שימוש בחומרים מגוונים אשר מתאימים לאדריכלות הבית ומשתלבים בנוף.
חברתנו עוסקת בכל החוץ של הבית
ריצופים, קירות, מסלעות, מטבחים, מדשאות סינטטיות וטבעיות, בריכות נוי, דקים, פרגולות, גזיבו, גדרות עץ וברזל, סככות, תאורת גן ועוד... 
ובקיצור הכל מתבצע מול אדם אחד ללא כל צורך בהרבה קבלנים שונים.
בין השירותים של גני עד הקמת גינות ונוף:
גינת גג, גינה אורבנית, גינה טרופית, גינה ים תיכונית, גינה טבעית, גינה כפרית ועוד
עם לקוחותינו נמנים קבלנים, ישובים, חברות, מוסדות ציבור, וועדי בתים ולקוחות פרטיים.
 
כאשר אנחנו מתכננים את הגינה הדמיון שלנו נעזר במקום, בסביבה ,בכם ובמשאלות ליבכם.
התכנון מתורגם על ידנו ביצירת אלמנטים שונים, מטבחי חוץ, דקים, פרגולות, בריכות נוי ,חללים אינטימיים ,פינות ישיבה וזולה, ועוד אלמנטים שונים שיבנו במיוחד על מנת ליצור גינה יחודית שלכם.
תכנון ההשקיה יתבצע בצורה הטובה ביותר על מנת לחסוך במים ושכל צמח יקבל את מה שטוב לו.
תכנון הצמחיה יהיה בשיתוף פעולה מלא עמכם בו נלך יחדיו למשתלה תריחו את הפרחים תמוללו את התבלינים תפתחו את העיניים אל מול כל צבעי הפרחים והצמחים השונים ותבחרו את הצמחים שאתם אוהבים.
תהיו שותפים מלאים בביצוע הקמת הגינה.
אנחנו בגני עד אדריכלות נוף מעניקים  שירות אישי,איכותי ,יצירתי וכלל לא דמיוני ומסיימים את הפרויקט רק לאחר שהלקוח מרוצה
פרטי התקשרות
טל'-054-6565313
פקס- 08-9751660



כתובת: