אקווריומים ובריכות נוי | אקווה מלח052-9788480

Business Logo
על העסק:

אקווריום כפריט עיצובי

כמה פעמים יצא לכם להסתכל על קיר/חדר/חלל וחשבתם לעצמכם מה אפשר לעשות כאן כדי להעניק חיים, שפע ואור... חברת אקווה מלח מאמינה כי לכל פינה אשר ברצונכם להעניק זאת יש פיתרון. אנו מייצרים אקווריומים כפריט עיצובי בבית ולאו דווקא כמיכל לגידול דגים. האופציות האינסופיות לגדלים לצבעים ולסגנונות שאפשר לעצב ולבנות אקווריומים, יכולות לשדרג את הבית ולהפוך אותו ליוקרתי. בעזרת חומרי הגלם הטובים בשוק וחוש האומנות של מעצבי החברה, האקווריום מעניק תחושה של רוגע, שלווה, יוקרה ופריט אומנותי.

 

מה עוד החברה מציעה? 
הרבה מאמינים כי מים ודגים מסמלים שפע ורוגע. אם לא התחברתם לאקווריום, אל דאגה, לחברה מגוון מוצרים כגון : בריכות נוי ומפלים לגינה ותאמינו או לא גם לבית. מבריכות ומפלים קטנים היכולים לתפוס כל פינה (אפילו על קיר בבית) ועד בניה אישית של בריכות ומפלי ענק בגינה. בהם תוכלו לגדל דגים, צמחים ולשכשך רגלים.

 

במה אנו מאמינים ?
כאשר אנחנו מגיעים ללקוחותינו ראשית כל אנו בוחנים האם נכון לבנות את מה שהלקוח מבקש. מאחר ואמינות לטווח ארוך מאוד חשובה לנו, לעולם לא נבצע או נציע ללקוח מוצר שפיזית או ביולוגית לא יכול להבנות. לאחר מכן ניגע בפן העיצובי של האקווריום/בריכה/מפל מאחר וזוהי המטרה- שדרוג החלל! מטרתנו היא זו המייחדת אותנו מאחרים. היצירתיות, החוש האומנותי ושמירה על בקשת הלקוח מביאים לתוצאות מדהימות! 

 

מי הלקוחות שלנו? 
כל מי שמעונין להעשיר את ביתו באקווריום. מעצבי פנים, אדריכלים, משרדים, ארגונים, עמותות, בתי גיל הזהב, בניני מגורים חדשים, מסעדות ועוד הם חלק ממגוון לקוחותינו. אנו שמחים לעזור ולייעץ לכל לקוח! 

 

לסיכום
חברת אקווה מלח עובדת בפריסה ארצית ומזמינה אתכם להנות ממוצריה, אנו מספקים את מוצרינו בהזמנה ובניה אישית לכל לקוח לפי בקשתו ואף נותנים שירותי תחזוקה וייעוץ. התקשרו והזמינו פגישת ייעוץ בה תוכלו לקבל את כל הפרטים והרעיונות לעיצוב הבית. 
 
"כשהעבודה מקורה באהבה למקצוע שהפך מתחביב לעסק, ואמונה אמיתית בהצלחתו של כל פרויקט כאילו הוא שלי מפיקים את המיטב" (אורן בן שמשון מנכ"ל החברה)


 



כתובת:
דב הוז 15
ירושלים