ריהוט משרדי | Ginat Furniture052-9124599

Business Logo
על העסק:

לצפייה בדף המבצעים המיוחדים לבונים והמשפצים של "זמן לבנות"

 

Ginat Furniture

 

"רונן גינת" פרויקטים בריהוט פועלת משנת 2008. אנו מתאימים ללקוחותינו רהיטים לבית, ולבית העסק ומלווים את הלקוח משלב אפיון הצרכים והדרישות, תוך מתן ייעוץ והכוונה צמודה, דרך ייצור הרהיטים או יבואם ועד לאספקתם והרכבתם בפועל בבית העסק. אנו מספקים ללקוחותינו ריהוט משרדי ברמה ובאיכות גבוהה מאוד הכוללים, עבודות נגרות מיוחדות שלעיתים דורשות את מעורבותם של מגוון רחב של בעלי מקצוע, וכן התמודדות עם בעיות אשר עשויות להתעורר בשלבי העבודה השונים תוך הצעת פתרונות ריאליים בזמן אמת. 

 

אנו מתמחים במתן פתרונות מעוצבים, אופנתיים, יעילים, נוחים וחדשניים לסביבת עבודה ולחללים ציבוריים במגוון תחומים, עם דגש על איכות, מקצועיות, עמידה בלוחות זמנים וטיב המוצר. אנו מסוגלים לתת מגוון פתרונות רחב ויצירתי בפרויקטים קטנים וגדולים כגון בתי ספר, חברות, משרדים בגדלים שונים, חדרי עבודה, חדרי ישיבות,  כיתות לימוד, חדרי מורים וספריות, חדרי אוכל, מסעדות ובתים פרטיים ודירות.  אנו מתמחים בהתקנת מגוון מערכות ריהוט, מערכות Table system, עמדות עבודה לעובדים ומערכות מנהלים, מחיצות Open space, כסאות אודיטוריום, דלפקים, שולחנות ישיבות, מטבחים, וביצוע פרויקטים בתפירה אישית,  הכוללים עבודות נגרות מיוחדות.

 

כוח האדם אשר נבחר בקפידה כולל צוות מקצועי ואמין אשר מתמחה בביצוע פרויקטים שונים תוך כדי הקפדה על פרטים ואיכות גימור. אנו ערוכים להתאים ללקוח פתרון העונה בדיוק על הצרכים והתקציב, החל מפריט בודד וכלה בעיצוב כולל של חללים שלמים.

 

רונן גינת צבר ניסיון רב במהלך 29 שנים במסגרת פיתוח וביצוע פרויקטים רבים בגודלם ובהיקפים שונים. היכולת להתאים את איכות המוצרים ללקוח יחד עם היכולת הייחודית לעצב ולהעניק פתרונות ייחודיים תחת ניהולו המקצועי ומתן השירות באופן אישי, מקנים לנו יתרון גדול מאוד באיכות השירות המסופקת ללקוחותינו. 
כמו כן, יש לנו את היכולת לבצע שילובים מורכבים בין חומרים שונים כגון: עץ לסוגיו, לבידים ועץ מלא, מתכת, בד, זכוכית וכו', יכולת זו מאפשרת ביצוע כולל של פרויקטים מורכבים.

 

יתרונות משמעותיים אשר נובעים מכך ללקוחות הינם:
•עבודה מול גורם אחד תוך קבלת שירותים ואספקת חומרי גלם ורהיטים ממגוון גורמים.
•הוזלת עלויות עבור הלקוח. 
•יש לנו ניסיון של עשרים ותשע שנים בענף הרהיטים ובעבודה עם לקוחות עסקיים ומוסדיים, על כן אנו מסוגלים לייעץ ללקוחותינו בהתאם לדרישותיהם מהי הדרך הפרקטית והמשתלמת ביותר לריהוט בתי העסק שלהם. 
•התאמת המוצר המדויק ללקוח ע"י בחירה ממגוון רחב במיוחד של מוצרים וספקים בשוק.
•תכנון המשרד בכללותו : ארונות, שולחנות, כיסאות, דלפקי קבלה, מחיצות הפרדה, מטבחים ועוד...
•הבנה בתהליכים תכנוניים כגון קריאת תכניות אדריכליות, תכנון ועיצוב חללים.
•ריהוט עמיד ואיכותי לאורך זמן. במידת הצורך בתיקון ( או אפילו רק בשינוי או הוספת פריטים ) אנו עומדים לרשות לקוחותינו בטווח הארוך. 
•ביצוע עבודות בשילוב של מגוון חומרים.
•זמינות גבוהה וזמן אספקה קצר, כולל בפרויקטים מורכבים.

 

מערך השיווק שלנו מסתמך בעיקרו על המוניטין הטוב והאמין שלנו בענף הרהיטים. מרבית לקוחותינו הינם לקוחות אשר קיבלו בעבר שירות אדיב ומהיר וחוזרים לקבל שירות נוסף או לקוחות אשר קיבלו המלצה מאת לקוחות מרוצים.

 

ליצירת קשר:

רונן גינת | 052-9124599

איזורי מתן שירות: כל הארץ



כתובת: