חיפוי אלומיניום | אבי פרוייקטים052-9788411

Business Logo
על העסק:

אביר פתרונות חיפוי – מגישימים חלומות לאדריכלים
אביר פתרונות חיפוי הינה חברה המתמחה בפתרונות חכמים לחיפויי מבנים. הנסיון והיצירתיות שלנו מאפשרים לנו להגשים לאדריכלים וליזמים את המבנים שיצרו בדמיונם. אנו מלווים את אותם החל מהרגע בו הם משרטטים את חזונם על ועד לרגע בו עומד הבניין עם החיפוי המיוחד עליו חלמו.

אתם חולמים – ואנחנו מגשימים לכם את החיפוי בדיוק כפי שדמיינתם.
ההתמחות שלנו היא חיפויים מורכבים באלומיניום ואלוקובונד. חיפוי אלוקובונד הינו חיפוי המעניק מראה מרשים ויוקרתי למבנה. בנוסף לרמת הגימור הגבוהה, היתרונות שלו לעומת הפרופילים השונים טמון בגמישות החומר.
בין אם אם מדובר בפרוייקט קטן או בפרויקט רחב היקף, לנו יש את הידע והיכולת להתמודד עם כל גודל וכל סוג של פרוייקט. עבודות לא שגרתיות הן האתגר שלנו.
היתרון שלנו הוא בהיצע של סל פתרונות רחב, מהקונסטרוקציה ועד לחיפוי. גגות עגולים למבנים או תאורה שמצריכה חיפוי מיוחד, אנחנו עומדים בשמחה ובמקצועיות בכל אתגר, גדול ומיוחד ככל שיהיה.

הערכים שעומגים לנגד עיננו בעבודה הם האיכות והשירות, כאשר אחד משלים את השני. החומרים הטובים ביותר והגימור המושלם, לא פחות ממושלם!

אנחנו עובדים גם מול לקוחות פרטיים אבל בעיקר מול אדריכלים ומעצבים. תיק העבודות שלנו מורכב בעיקר מגני ארועים, אולמות, מרכזי כנסים וכדומה, אבל אם לקוח פרטי יבקש חיפוי מיוחד, נענה בשמחה, כי כמו שכבר אמרנו – אנחנו בעניין של להגשים חלומות!



כתובת: